woensdag 2 mei 2018

Jurkjes


Bij de C&A hadden ze goedkope zomerjurkjes voor dl, maar een was dan helemaal effen. Dat vond ze wel een beetje saai. Ik heb er een door haar uitgezocht plaatje op gestreken, lusjes aan de zijkanten gemaakt, en er een kanten strook door geregen die ik kan strikken op haar rug. Nu is ze er blij mee.


Op internet kwam ik een simpel jurkpatroon tegen, en nu ik bezig was geweest met kleertjes voor haar, had ik ook zin om er een te proberen. Stofje uit de voorraad, niet helemaal haar kleuren. De stukjes die ik eruit knipte voor het armsgat, heb ik er op genaaid als zakjes, ook afgezet met rood biasband, en een zakje voorzien van olifantjes. Ik geloof niet dat ze 'm echt geweldig vindt, maar ik vond 'm zelf wel leuk geworden.

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk zowel de gekochte jurk als je zelfgemaakte.
    Wie weet draait ze nog wel bij, het is er ook nog geen weer voor.
    Ik zeg goed gelukt ;) Had ik vroeger ook wel eens als ik iets voor mijn dochter naaide, dat ze het in eerste instantie niet aan wilde. Komt goed, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!