donderdag 5 oktober 2017

Bloem van de maand maand


Van de borduurwerkjes naar botanische prenten gemaakt met de pakketjes van Blomsterstuga wilde ik al een tijdje een soort van boek maken, maar ik wist nog niet goed hoe ik dat zou aanpakken. Bij toeval kwam ik de Facebookgroep 'Fabric Books' tegen, en daar zag ik een leuke manier om bladzijden aan elkaar te maken. Dus gisteravond maar eens wat leuke stofjes bij elkaar gescharreld en de maat bepaald (30x21 cm).


Ik heb intussen 5 bloemen af, en nu 3 op maat gemaakt en een achterkant eraan gespeld. Nu nog vastnaaien, voor de laatste twee ligt er wel een stofje klaar, maar ik moet even bij daglicht kijken of het wel de juiste is (ik ben op het moment veel aan het werk, dus niet veel thuis overdag). Dus wordt vervolgd maar weer...

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!