donderdag 4 mei 2017

Sophies Garden


Op de Handwerkbeurs had ik zoveel leuk haakwerk gezien met allemaal kleurtjes en gekke steken, dat kriebelde toch wel heel erg. Later begon het bij mijn zusje ook te kriebelen en uiteindelijk besloten we om de CAL Sophies Garden te gaan maken. Ieder in ons eigen kleuren uiteraard.


Ik nam 7 bolletjes Catania-katoen mee op vakantie en begon. Ik wist dat mijn zusje ook al begonnen was.


Zo leuk om dit haakwerk te zien veranderen na elke toer. En zo leuk om te doen. De links naar de patroondelen in het Nederlands vind je HIER.



En grappig dat we zondag even bij m'n zusje aanwaaiden en zij exact even ver bleek te zijn! Helaas had ik mijn tas in de auto gelaten, dus nog geen foto's gemaakt, wordt vervolgd dus maar dan met die van haar erbij!



En dan gaan we weer verder met het volgende deel...

3 opmerkingen:

  1. Ja, het is een prachtig patroon en zo gevarieerd ook.
    Ooit heb ik ook bijna op het punt gestaan om er mee te starten. Leuk dat jullie als zussen dit weer samen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thank you for posting the closeups they are beautiful to see!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Lijkt me heel afwisselend haken...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!