dinsdag 16 mei 2017

Hygge met rand


Deze week is er een rand omheen gehaakt, met op de korte kanten nog een stukje extra:


Hij is zeker draagbaar als stola, maar ik ben zo iemand die er dan steeds aan loopt te plukken en 'm uiteindelijk dan maar aan de kant gooi. Dus eigenlijk vind ik dat zonde en hij ligt zo mooi op de tuinbank dat ik besloten heb er een kussen van te maken. (Ons kennende wordt hij dan ook niet zo heel vaak gebruikt, dus ik ben niet zo bang voor de kwetsbaarheid.)


Foto is gemaakt door dl, en toen lukte het niet om een foto van de hele Hygge te maken zonder de genoemde jongedame ;-)

Nu nog een stofje zoeken voor de achterkant. Vulling ligt er nog. Een stofje vast ook wel, maar daar moet ik nog even naar zoeken.


5 opmerkingen:

  1. Lovely work I love seeing this everything is wonderfully done you should be proud of this❤️🌹❤️😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond hem al mooi, maar met rand is ook mooi :)
    Als je geen stola drager bent, tja een groot kussen zal ook prachtig staan op de bank. Ben benieuwd, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely, whatever way you choose to use it :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig en wat zal hij mooi staan als kussen op die bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt prachtig! Leuk om er een kussen van te maken, maar gewoon als lopertje vind ik hem ook al erg mooi...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!