zondag 7 mei 2017

Hygge deel 12


Oeps er lag nog een kleedje met paaseitjes op tafel... Maar hier is dan deel 12. Weer bobbeltjes gehaakt, maar dan net anders dan in het begin. Er zit trouwens wel een foutje in, maar ik kwam er te laat achter om het nog uit te halen. Komende week nog een rand, en een voering. En dan is hij klaar.


Ik ben er toch wel blij mee hoe mooi de kleuren uitvielen. Het was af en toe een behoorlijke uitdaging om de kleuren bij het patroon kloppend te krijgen, maar aardig geslaagd al zeg ik het zelf. Ik gebruikte trouwens 11 kleuren in plaats van de voorgeschreven 10. Die 11e kleur gebruikte ik voor de scheidingslijntjes (separators) en wat accentjes in het middendeel.


Wat ga ik er mee doen? Ik ken mezelf en ik draag niet zo snel omslagdoeken, dus ik denk niet dat ik 'm op die manier ga gebruiken, nu lag hij hier op de bank en vroeg ik me af of ik 'm niet zou vullen en er dus een kussen van maken? Hetzij voor op de tuinbank of wie weet... nou ja, ik heb nog tijd om erover na te denken. Wordt vervolgd...

6 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig en ik snap dat je blij met je kleurkeuze.
    Fijne zondag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om hem te vullen en er een kussen van te maken. Qua kleurstelling komt dat ook mooi uit in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is het en je kunt er idd nog alle kant mee op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It works well as a cover on the bench.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's fantastic love everything perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staat hij mooi daar op de bank! Een kussen is een leuk idee, maar ben je niet bang dat je Hygge dan niet veel te verduren heeft?
    Moeilijk he, ik ben ook nog aan het nadenken....
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!