maandag 27 maart 2017

Vooral tuinieren


Tja, heel veel handwerkerigs heb ik niet te melden, de HyggeCAL is gewoon een kwestie van vasten haken, en ik borduur aan het frettenborduurwerk, dus daar komt wel een goede update van de 10e. Maar afgelopen week ben ik vooral bezig geweest in de tuin, met het vervangen van het wilgentenen hekje voor een beukenhaagje. Waar je nu nog niet eens zoveel van ziet, dat komt wel als ze hun blaadjes uitrollen.


Vorige week hier wel een flinke slag in kunnen slaan, hopelijk lukt deze week het laatste stukje, ondanks alle afspraken die er staan gepland.

Nou ja, met het prachtige weer van de laatste tijd is tuinieren zeker geen straf. En ik vergeet ook niet om te genieten, zowel van wat ik klaar krijg en er dus beter uitziet, als van wat er gewoon al mooi is in de tuin.

De sierkers is prachtig nu.


Elke keer goed kijken, want er komen steeds nieuwe bloemen tevoorschijn. Hyacinthen, anemoontjes, pinksterbloemen bijna.




En donderdag nam ik een dagje 'vrij', omdat ik jarig was. Toen ben ik met dl naar een kinderboerderij geweest, en lekker geborduurd in het zonnetje. Oh ja, ik maakte ook een taart, waarvan je het recept vindt op mijn receptenblog. En zaterdag kwam er nog wat familie om het mee te vieren.

1 opmerking:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heerlijk al die lentebloemen in je tuin. Hier in het hoge noorden duurt het nog even voor de wilde Hyacinten en Kievitsbloemen gaan bloeien, het duurt nog wel 1,5 week schat ik zo. Maar bij jou kan ik zien wat er aan bloei bij mij aankomt. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!