zaterdag 3 december 2016

Kerstballen van papier


Zo vroeg ben ik nog nooit geweest met kerstversieringen. Tja, dl wilde graag knutselen, had al een tijdje gekleid, en ik herinnerde me ineens dat ik vorig jaar een pakketje om kerstballen te maken had meegenomen van de Aldi. Toen was het er niet meer van gekomen,


Lekker samen aan de slag, en uiteindelijk 9 kerstballen in 3 variaties gemaakt. Leuk tussendoor klusje!


Ze hangen aan een bosje rode, grijze en groene takken uit de tuin.



Dl was er ook heel trots op en het is weer eens wat anders. En stiekem denk ik al... zou zoiets ook te maken zijn van strookjes kant verstevigd...  (nou ja, dit jaar niet meer in elk geval).


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstballen. Leuk ook hoe je ze opgehangen hebt. Dat zal veel knutselplezier hebben gegeven met zn tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kerstballen met flosjes die me doen denken aan rode lampionnen uit China.
    Die daar geluk en voorspoed betekenen.
    Wel een toepasselijke gedachte vind ik zelf aan het einde van het jaar.

    Fijne Zondag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!