donderdag 15 december 2016

Boompje 2


Een tijdje terug liet ik het eerste boompje al zien (link),  intussen zijn m'n zusje en ik weer een dagje bij elkaar geweest, en is boom nr. 2 ook af.


Ook die van mijn zusje is af, en mooi versierd. Grappig hoe we vaak aan hetzelfde patroon werken, maar het er uiteindelijk zo verschillend uit gaat zien.


Die van haar heel chique, die van mij eenvoudiger, winterser. Bij mij ziet de andere kant er trouwens ook heel anders uit, maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt. Voor de boompjes zie je mijn dochters creaties, sneeuwboompjes van dennenappels en fiberfill.


Er hoort nog een huisje bij, de basis hebben we gisteren aardig kunnen leggen, maar die moeten we dan nog af zien te krijgen. Zou leuk zijn als dat nog lukt voor Kerst. Het patroon komt uit een quilttijdschrift, maar ik ben vergeten op te schrijven welk.

4 opmerkingen:

  1. Mooi Corina! Wat leuk toch om zo samen bezig te zijn en te zien hoe verschillend het dan uitpakt!
    En wat een rijkdom dat je dochter ook al mooie creaties maakt!

    Fijn weekend, groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bomen zijn het geworden. Gezellig om zo samen te kunnen knutselen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo'n boompje van stof! En je kunt er alle kanten mee op ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke boompjes in stof, je kan ze versieren naar eigen goesting!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!