zaterdag 30 april 2016

Bezig met frivolité


Dit moet een ketting gaan worden, maar dat zal nog wel even duren. Het patroon komt uit Perlnaofe 2 van Gunhild Fette. En dit patroon was ook de reden dat ik haar boekjes kocht, het ontwerp sprak me enorm aan. (Nog afgezien van het feit dat haar boeken heel leerzaam zijn als je wilt weten hoe je kralen kunt verwerken met naaldfrivolité, al merk ik dat ik intussen eigen keuzes maak om iets in elkaar te zetten). Nou goed, van dit deeltje moeten er nog 2 gemaakt worden, en dan nog andere deeltjes ertussen... ben er nog wel even zoet mee.


Deze gaat een stuk makkelijker en lukt ook met een kwebbelende peuter om je heen, dus hier is het Wiosna-kleedje van het blog van Renulek na de vijfde toer.

3 opmerkingen:

  1. Well you are fast with the doily round, I just went over half of it :)and love this green brooch, never heard of the book I will check it out!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De groene vind ik zo ook mooi, mooi als broche. Ik ben dus heel benieuwd hoe hij als ketting gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!