zaterdag 12 maart 2016

Kussenovertrek


Het kussenovertrek was een gewoon saai effen overtrek. Maar aangezien ik momenteel wel groene accenten in huis wil, heb ik 'm toch maar weer tevoorschijn gehaald. Bleek de rits nog stuk te gaan ook, en ik had geen zin om een nieuwe rits te kopen. Dus dat heb ik simpeler opgelost.


En de voorkant was toch wel heel saai, en ik had nog een frivolité kleedje liggen, m'n eerste serieuze kleedje en lange tijd ook mijn enige kleedje. Het komt uit het bekende boekje van Gun Blomqvist en Elwy Persson  Tatting. Patterns and designs. Intussen heb ik het boekje ook gewoon in het Nederlands, die heet dan 'Frivolité', en daar heet het patroon 'Klavertje Vier'.


4 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat een metamorfose...
    Hoe een saai kussentje bijzonder kan worden!
    Zo kun je dubbel genieten...
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein wunderschönes Deckchen und die Verwendung auf einem Kissen finde ich sehr schön!
    Liebe Grüße von Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi geworden.mooi kleedje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!