woensdag 13 januari 2016

Framed Flowers update


Dat is een tijd geleden hè? Aan dit blok begon ik lang geleden, maar toen was dl net geboren en kwam er niks meer van. Nu dan eindelijk af gemaakt. Dit is blok 7 van de BOM Framed Flowers die in 2014 liep. De patronen staan nog op het blog van Gingini.


Voor wie het niet meer weet, een overzichtje. Ik heb de eerste 8 blokken nu af, de 8e was minder werk, dus die heb ik toen nog tussendoor gemaakt.


Van de week was ik bij mijn zusje Willeke en die was er ook nog mee bezig. Zij heeft 7 blokken af, maar wel de ontbrekende al voorbereid. Ik heb dan wel een blok meer af, maar verder niets meer klaar liggen, nou ja twee patronen nog geprint en een mandje met stofjes staat er nog. (Er zijn in totaal 12 patroontjes.)


Dit patroon vond ik zo leuk omdat je er heel veel creativiteit in kwijt kunt, zoals je kunt zien in de versies van mijn zusje en mij. En ook in de versies die ik er in 2014 op een paar blogs tegenkwam. De originelen zien er weer heel anders uit.

Nu nog verzinnen wat ik er precies mee wil...

3 opmerkingen:

  1. Helemaal met Guusje eens: ze zijn allemaal mooi!
    Vind het ook wel weer mooi dat het zo duidelijk is welke jij hebt gemaakt en welke door Willeke gemaakt zijn. Fijn om zo met je zusje samen te kunnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, wat leuk om je hier weer mee bezig te zien. De blokken zijn prachtig. Het maakt ook echt niet uit welke kleur je kiest (maar zelf ben ik dol op blauw....)

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!