donderdag 10 september 2015

Update Magic


Dat is lang geleden, hè? Kennen jullie 'm nog? Zomer 2013 maakte ik de top compleet en dubbelde ik deze quilt  in september van dat jaar, en het plan was die winter 'm te quilten. Toen werd ik zwanger en was te moe, en met een baby lukte het ook niet echt. Maar nu er een dreumes rondloopt, besloot ik 'm mee te nemen naar Zweden. Wie weet ...


En zowaar, ik kwam eraan toe. Veel quiltwerk ging in de randjes, dus dat is niet zo zichtbaar. Maar met dit blok was ik in Zweden ook bezig, de achtergrond heel dicht op elkaar doorgequilt. (Dat blok is intussen klaar.) Ik heb 'm thuis maar op de bank gelegd, in de hoop dat ik af en toe een paar steekjes kan doen, en vooralsnog gaat dat redelijk. (Toch fijn dat het al weer vroeger donker wordt ;-) )


Nou ja, wie weet dan komende winter...

4 opmerkingen:

  1. Het is een mooie quilt. Leuk dat je hem nu aan het quilten bent. Veel quiltplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful, a great choice of colors love all the pictures made with fabric. Anyone would be proud to have this on their bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, je Magic Quilt... Die herinner ik me nog wel!
    Heerlijk dat je nu aan het quilten toe kwam en hopelijk kun je de komende herfst&winter er nog veel steekjes aan zetten!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!