maandag 21 september 2015

Maandag bloemetjes


En we haken nog maar gewoon door aan de bloemetjes. Hier weer 7 erbij. Ik vond ook nog weer wat bruikbare restjes garen in een doos katoen. Zo blijft het voor mij leuk om te haken, steeds weer nieuwe kleurencombinaties proberen. Leuk en leerzaam.


Moeilijk om alle nuances op foto in beeld te brengen. De foto's doen de kleuren nauwelijks recht.


Ook doorgegaan met aan elkaar zetten. Intussen zitten er 12 rijen van 12 zeshoekjes aan elkaar, 144 dus. Ik was bang dat ik het al lang zat zou zijn bij zo'n maat, maar het valt me nog mee. Ik haak nog lekker door! Misschien wordt ie wel groot genoeg voor een eenpersoonsbed...


En zowaar is het weer even mooi genoeg om buiten foto's te maken, al helpt dat ook niet helemaal voor de kleur. Ik vind het wel leuke sfeerplaatjes opleveren. En het geeft een beetje idee van hoe groot het kleed nu is.


1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!