dinsdag 8 september 2015

Kerst creaties


Op vakantie ook nog even tijd gehad voor frivolité. Ik had nog twee patroontjes liggen, met materiaal van een workshop van de Frivolité(k)ring van oktober 2013. Dat waren toen 3 patroontjes. waarvan ik er een maakte, maar aan de andere twee was ik niet meer toegekomen.

Dit kerstlabel is een ontwerpje van Sherry Pence, en met garen no. 20 en twee spoeltjes gemaakt. Nu heb ik er zelf niet zo heel veel mee, maar het was wel een leuk patroontje om te maken. Het mutsje heb ik in Zweden achter gelaten in het huisje. Daar vond ik het beter passen dan thuis.


Het andere patroontje was een kerstkrans van Laura Bobay en gemaakt met 1 spoel en een bolletje en kraaltjes. Ook deze is met garen no. 20 gemaakt. Het patroontje bestaat uit twee rondes, dit was de eerste.


En hier met de tweede ronde erbij. Hij moet nog een beetje in model geholpen worden, en op het patroontje staat er een rood lint bij, dus wie weet laat ik deze over een tijdje nog eens langskomen, maar dan er iets mee gedaan.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!