donderdag 23 juli 2015

Zussenborduurwerk


Dat was een tijd geleden, hè. De vorige update was van december zelfs! Oeps... Maar goed, we hebben nu toch echt deel 11 af. Ook hier was weer de keuze met open zoomwerk of siersteekjes, en ook hier kozen we weer verschillend. Mijn stuk is helaas niet foutloos, maar daar kwam ik dermate laat achter dat het nauwelijks meer te doen was het uit te halen. Het moet dus maar blijven zitten.


Zover zijn we intussen, voor wie niet meer weet wat we aan het borduren waren. Het project heet 'Castles in the Air' en is van Papillon Creations.


Ik meen dat er in totaal 24 delen zijn, dus na het volgende deel zijn we op de helft, ook al voelt dat nog niet zo. Nou ja, kijken of we het volgende deel iets sneller af hebben. Mijn zusje heeft nu vakantie en ik over een week of 5, maar ik weet voor mezelf in elk geval niet of dat dan meer of minder handwerktijd betekent.


Grappig zo verschillend ze worden met onze kleurtjes. Je kunt haast niet meer geloven dat we hetzelfde patroon maken, en op dezelfde ondergrond borduren.


5 opmerkingen:

  1. Erg mooi borduurwerk. Leuk om te zien dat kleur zo n groot verschil maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie borduurwerken. Leuk om dit samen met je zus te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Tja, ik ben een blauwmens... dus ik heb wel voorkeur... :)
    Het is een gaaf project zo samen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat is dat mooi!
    Welk patroon is dit
    Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon heet Castles in the Air en is van Papillon Creations. Fijn weekend!

      Verwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!