zaterdag 25 juli 2015

Doosje


Van de week kreeg ik van een collega dit doosje, ze had dat nog staan van een familielid dat handwerklerares was geweest en ze wist dat ik kantklos. Echte oude klosjes dus, met was erbij om ze glad te maken. Kennelijk worden ze nu anders afgewerkt dan vroeger.


Maar waar ik nog het meest blij van werd is dit! Een wieltje voor teneriffe kant. Ik heb er al zo lang naar gespeurd op rommelmarkten en zo. Ik al wel eens geëxperimenteerd met de techniek in een grote variant (klik op het label teneriffe onder dit berichtje), maar dit is een echte oude voor mooi fijn kant. M'n vingers jeuken om ermee te 'spelen', al vind ik het tegelijk ook zonde om het kantje wat erop zit eraf te halen...

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke verrassing was dit! Vooral toen je het wieltje aan trof...
    Het kantje wat erop zit afmaken is waarschijnlijk geen optie?
    Lekker mee gaan 'spelen' Corina, het wordt toch herfst weer..!
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende aanwinst en wat een super verrassing
    Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja,hoor er zijn echt nog wel mensen die de ander iets gunnen en zo'n doos met oud handwerkmateriaal wegschenken.
    De een zou met die oude klosjes gaan decoreren en stijlen en onder glazen stolp leggen samen met andere oude objecten. Het kan ook bijna niet anders dan dat jou handen gaan jeuken en je het echt gaat gebruiken waarvoor het dient.

    Fijn weekeind,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!