zondag 14 juni 2015

Update Afrikaanse bloemetjes


Intussen weer aardig wat bloemetjes gehaakt sinds de vorige update. Het is ook zo leuk en verslavend om te doen! Ik was in de garenvoorraad op jacht naar iets voor een ander projectje, en daarbij vond ik nog wat restjes garen in de dikte van de bloemetjes. Intussen heb ik besloten dat ik er een deken van wil maken. Daar gaat natuurlijk nog waardig wat garen in, dus ga ik ook maar die restjes op maken, voor zover ze erbij passen natuurlijk. Dat houd het ook leuk en gevarieerd om te doen.


Een overzichtje komt hopelijk wel weer met de volgende update. Het is al wel een behoorlijke stapel intussen.

3 opmerkingen:

  1. Very pretty, what color are you going to use when you put together together? Black? ecru?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn enig bij elkaar een het is een goed project voor al die bolletjes die niet op zijn gegaan in het project waar ze voor bedoeld waren. Veel plezier met bloemen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig hoor. Ik vind het ook echt een fantastische blog met veel leuke mensen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!