zaterdag 20 juni 2015

Bolero af


Ik heb de bolero toch afgewerkt met een combinatie kleurtje. Dat kostte wel even tijd om te vinden, maar bij de stoffenzaak Patrick Karteris vond ik een geschikte tint. De restjes gaan weer mooi in de afrikaanse bloemetjes ;-)

Het patroon komt uit een ouder haaktijdschrift, dat ik van mijn zusje leende, het gemeleerde garen is Carina Slot (zelfde dikte als het bekende catania), en voor de rand heb ik Phildar-garen gebruikt. De knoop staat niet op het patroon, maar heb ik zelf toegevoegd. Het vest valt redelijk ruim.

Tja, kleding toont altijd beter op een lijf, maar ik mocht niet alleen naar buiten gisteravond... dan maar zo, hè.


4 opmerkingen:

  1. Mooie bolero, het patroon komt goed uit op het wit.
    Leuke foto van jullie.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden en staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The sweater is just beautiful to see and love the color and you and baby look so cute and happy! Great post and handy work!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!