vrijdag 26 september 2014

Kraagje


Op het blog van Renulek was ook een patroon voor een kraagje verschenen, net als het kleedje van een tijdje terug in een aantal toeren. Intussen zag ik elders al een versie met kraaltjes, zodat het bijna meer een ketting is dan een kraagje. Ik had daar ook wel eens zin in. Nou ja, niet met kralen, want dat vind ik niet zo veilig voor m'n kleine meid. Maar hier kan ze straks ook eens aan trekken zonder dat het gelijk stuk gaat of gevaarlijk wordt. Ik gebruik wat grover garen dan voorgeschreven, dus ik ben wel benieuwd hoe dat uit zal vallen. De garens die ik gebruik zijn Razzle en Dazzle, nieuwe garens die te koop zijn bij Heikina.nl. Mooie glansgarens zijn dat, verkrijgbaar in veel mooie kleuren en ondanks een glittertje wel geschikt voor frivolité. Tja, het is geen moeilijk patroon, maar erg snel gaat het niet. Ben veels te lekker bezig met tutten met m'n kindje en herstellen van een galblaasoperatie.

7 opmerkingen:

  1. Nice collar, great color for your little darling, hope you feel better soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo tweekleurig. En beterschap na je operatie.
    Je kleine meid wordt al een flinke dame :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een leuk kraagje/leuke ketting!
    Beterschap toegewenst. Geniet ondertussen maar volop van jullie lieve kleine meid!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful colors for that collar!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent zeker lekker en verantwoord bezig. Ik wens je een voorspoedig herstel toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleuren, helemaal jouw stijl! Gelukkig ben je die galblaas kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!