zondag 10 augustus 2014

10e van de maand


Zo ver was ik op 10 juni. En tijdens het laatste stukje zwangerschap heb ik flink doorgeborduurd buiten. Alleen vergat ik foto's te maken van hoe ver ik was gekomen, en ik moet zeggen dat ik in mijn kraambed ook geen moment aan de update-dag gedacht heb. Dus met enige vertraging dan hier de update die eigenlijk voor de vorige 10e van de maand bedoeld was...


Ik kreeg net niet meer de pagina af... Een hele pagina zonder fretten. Hier nog even deze pagina van dichterbij, zodat je wat beter kunt zien hoeveel kleurtjes er in zitten. Al zie je de afbeelding beter van verder af. Soms zie ik zelf tijdens het borduren niet wat ik aan het maken ben. Dan hang ik 'm over de bank en kijk van een afstandje - dan wordt het ineens duidelijk.




5 opmerkingen:

  1. Vind deze updates altijd zo leuk. Weer een mooi stukje verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, wat heb je er weer een eind bij geborduurd! Ik vind dit zo'n prachtig borduurwerk. Leuk om de vorderingen te volgen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super update! Geweldig, je bent als een speer gegaan die dagen voor de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt dit keer echt goed doorgewerkt hoor! Echt een heel stuk gevorderd en het wordt ongelooflijk mooi!Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!