zaterdag 3 mei 2014

Zweeds paardje


Toen Sascha vroeg of ik wellicht haar nieuwe patroon 'Dala paardje' wilde testen, hoefde ik niet lang na te denken. Sinds we 2 jaar geleden al weer een week in Zweden doorbrachten, hebben we echt iets met Zweden. De uitdaging voor mij was om de kleuren fris Scandinavisch te houden, en het zelf ook mooi te vinden. Maar dit lichte blauw vond ik wel passend. Ik deed er langer over dan ik dacht, maar uiteindelijk werd het toch wel een leuk paardje, niet dan?

Foto: Testpatroon voor a la sascha een zweeds paardje

Het patroon van A la Sascha is te vinden op Ravelry of Etsy.

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk paardje is het geworden, de kleurencombinatie vind ik heel geslaagd! Mijn schoondochter is ook helemaal weg van Zweden, zelf ben ik er nog nooit geweest.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een leuk paardje geworden. Leuke maat ook.
    Goed weekend Corina.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!