vrijdag 9 mei 2014

Kantklossen en frivolité


Zo, ik heb m'n huiswerk af, nou ja wat betreft dit werkje dan. Links en rechts komt nog een kadertje, en hoe ik dat ga doen - dat weet ik nog niet, dat hoop ik morgen te leren. Ik ben er best blij mee met hoe het er nu uitziet. De kadertjes gaan 'm helemaal af maken.


Zo is het reliëf een beetje beter te zien. Ik was eerst niet van plan nog een tweede patroontje uit te zoeken, maar toen ik door de lesmap bladerde, zag ik er een die me de vorige keer ook al opviel. Dus die ga ik straks toch nog maar voorbereiden en garens voor opzoeken en zo.


Van Renulek's zomerkleedje heb ik weer een rondje af. Hij meet nu 24 cm in doorsnee. En intussen ben ik begonnen aan toer 7, die is iets bewerkelijker. Gelukkig ken ik het patroon al uit m'n hoofd, dus kan ik lekker op de bank eraan verder, al tv kijkend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!