donderdag 27 maart 2014

Nog meer babyspul


Peter Rabbit maakte ik al een hele tijd geleden, voor ik zelf nog maar wist dat ik zwanger was, als kraamcadeautje voor een internetvriendin. Intussen is haar kleintje geboren en is het pakket (met nog veel meer creaties van andere clubleden) bij haar aangekomen, dus nu kan ik het laten zien. Nu zou ik waarschijnlijk heel andere dingen hebben gemaakt, toen vond ik het nog knap lastig te verzinnen wat ik moest maken voor een aanstaande moeder/baby.


Voor m'n eigen kleintje maakt ik dit slabje, ik vond het patroontje van Elain Fitzpatrick via Ravelry, en het staat HIER. Erg leuk om te breien en het staat zo uitgebreid beschreven, dat kan niet misgaan.

7 opmerkingen:

  1. Dit wordt vast de slabber voor het spinazie hapje;-)

    Niet dat ik er verstand van heb(ik bedoel van breien,met baby's heb ik ruime ervaring)maar ik zie dat de hoeken van patroon niet gelijk lopen,dus ben ik even gaan kijken op de blog waar jij het vandaan hebt, hé.....daar zie ik het ook en omdat daar ander soort garen gebruikt is in lichtere kleur groen zie ik ook hoe het komt dat hoekjes anders zijn/lijken,het ingebreide patroontje heeft rechts een schuin hoekje en daardoor zitten er meer rechtse toeren boven elkaar.

    Het haasje met blauwe jasje is vast voor een jongetje,heel grappig gemaakt.

    Fijne dag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig cadeau vind ik toch wel die Peter Rabbit! Maar ook de slab is heel leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love Peter Rabbit, have an nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve Peter Rabbit, die komt zo uit het prentenboek gestapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om een slab te breien. Daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Ik ga het zeker eens proberen. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoe je idee kan veranderen als de omstandigheden veranderen, ik geniet erg van al het moois dat jij maakt voor je kleintje. Die Peter Rabbit is en blijft enig en zal zeker door de gelukkige ontvangers gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!