vrijdag 21 februari 2014

Hartje en ...



Tja, ik was laatst zo leuk bezig om spoeltjes leeg te maken, maar van de TIAS hield ik er natuurlijk weer een aantal over... Dit hartje bleek perfect om met lekker veel kleurtjes te maken, en ik heb weer twee frivolité spoeltjes leeg. Het patroontje is van Rosemarie Peel, en vind je HIER.


Het nadeel is dat er soms toch net iets minder op een spoeltje zit dan je denkt... toch gooi ik deze halve motiefjes niet weg, en de eindjes laat ik er bewust aan zitten. Perfect voor bijvoorbeeld 'crazy quilting'.

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden

    Fijne handwerkweek vanuit Zweden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hartje en wat een leuke knuffel en helemaal geweldig dat je een boekje mocht maken ben erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!