zaterdag 28 september 2013

Boekenleggers en TIAS deel 2 en 3


Voor een handwerkvriendin maakte ik een boekenleggertje. De motiefjes komen uit het boekje van Adelheid Dangela. De namen van de motiefjes beginnen allemaal met een 'I' en passen dan ook allemaal aan elkaar.


Toen kwam deel 2 van de TIAS uit:


En vrijdag verscheen deel 3 op het blog Tatting Tales. Intussen doen er al meer dan 90 frivolitésters mee van over de hele wereld. Dat alleen maakt het al super leuk.


Leuk effect door het picotmaatje te gebruiken. En het zijn steeds maar kleine stukjes om te knopen, dus is het goed bij te houden. Nu weer wachten op het volgende deeltje...


En dat gepruts met die kleine motiefjes was zo leuk dat ik er nog een begon. Gelukkig kon ik mezelf nog afremmen voor ik allerlei plannetjes ging bedenken en heb het snel afgewerkt tot een boekenleggertje. Heel leuk allemaal, maar ik heb 'dringender' zaken te doen!


Lijkt het je ook leuk om te leren, er is nog plaats bij de workshops die ik in Delft hoop te geven op 26 oktober en 9 november! Voor meer informatie, zie: Atelier Kleurrijk Vilt.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie techniek, wat een mooie boekenlegger en die mysterie is weer spannend, leuk om er met zoveel deelnemers wereldwijd aan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat mooi
    schitterend
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden, leuk cadeau.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!