donderdag 1 augustus 2013

het Zussenproject en dief


Zondagavond hebben we ze nog even naast elkaar gelegd. (klik op de foto voor een grotere afbeelding) Grappig dat we ook allebei een andere werkvolgorde hebben, en hoe verschillend ze lijken door de kleurtjes. Ik heb trouwens toch groener garen genomen voor het pauwenblauw, ik kon er niet mee leven. Het vierkantje om de middelste bloemen is al met die tinten geborduurd, dit bevalt me beter.


Het is wel super leuk om te doen, bij elk setje steken die je rondom doet, ziet het er al weer mooi uit. Intussen ben ik al weer een heel stukje verder dan op deze foto, en ook mijn zusje vordert lekker (ik moet nog doorpikken om haar bij te houden!). Het lijkt er dus op dat we het eerste deel wel ruim voor de 20e kunnen laten zien!


Als ik m'n garens bij elkaar kan houden tenminste. Er wordt op geloerd!


Hebbes!


5 opmerkingen:

  1. Wat wordt het mooi en wat een bekend gezicht, de kat doe er met een strengetje vandoor gaat. Gebeurd hier ook regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om samen met je zus te borduren! En grappig is poes.... ik zou toch denken dat garen niet beweegt, dus onbegrijpelijk dat ie dat pakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig middenstuk en zo verschillend door de kleuren!
    Ik ben ietsje verder.... al een jaar, het schiet maar niet op....en maak het in 2 kleuren, rood en grijs.

    Wat heb je veel gedaan de afgelopen tijd, het ziet er allemaal even mooi uit.
    Fijne zomerdagen en groetjes Hetti

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt erg mooi, Corina, en leuk, allebei zo verschillend.
    Ook de driehoekjes van het vorige logje vind ik erg mooi worden. Wat een werk!
    En ik zie wel dat je je spulletjes niet onbewaakt achter kan laten. Wat zijn ze toch nieuwsgierig, hè?
    Warme (letterlijk) groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo samen met je zus borduren,ieder aan het eigen borduurblokje en het ziet er opeens heel anders uit met verschillende kleuren.
    Ik vind het beide mooi, maar mijn voorkeur gaat toch naar het pauwblauw;-)

    En poes is vast verblind door de zon....of beetje kleurenbblind,hij had vast het oranje strengetje in gedachte want dat lijkt het meeste op 'n lekker goudvisje ☺.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!