zaterdag 24 augustus 2013

Frivolité artikel in HZG


In het nieuwe nummer van HZG (Handwerken Zonder Grenzen), no. 178 staat een artikel van één pagina over mijn bezoek aan Horstmar in mei. Dit keer was er wat minder ruimte voor foto's en zo, maar het was leuk om nu een keer een artikel te schrijven, na de twee sets patronen die ik eerder mocht doen. De titel heb ik trouwens niet zelf bedacht, maar ik ben wel blij dat mijn ateliernaam genoemd wordt nu, dat maakt het makkelijker me te vinden voor mensen die me nog niet kennen en wel belangstelling hebben voor frivolité of voor mijn andere handwerk.

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat gaaf Corine! Frivolite is nu niet een techniek die iedereen beheerst... Erg leuk dat je in HZG staat, ik ga maandag even in de winkel kijken!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor je Corine :-) Je gaat super! Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je er weer in staat! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!