vrijdag 19 juli 2013

updates


Het is dan wel geen woensdag, ik heb toch zin om even wat updates te laten zien. Toen het vorige week iets minder warm was, en op de avonden dat het ook goed afkoelt heb ik toch nog aan de Thistle gebreit. Ik ben zo benieuwd of het met de kleuren wel goed komt, ze zijn iets verschoven ten opzichte van elkaar, dus het is maar de vraag of het roodbruine van beide bollen nu niet toch tegelijk komt...


Ook aan de driehoekjes heb ik verder gewerkt, naaldfrivolité met sokkengaren en het begint al een beetje maat te krijgen!


En ik heb iets opgepakt dat al heel lang stil lag, en goed geschikt bleek om buiten te doen, er moet teveel geteld om het bij de tv te doen, en er ligt geen warme lap op schoot...


Namelijk mijn kantbreisjaal, een ontwerp van Birgit Freyer uit een Anna van een aantal jaren geleden. De 'lifeline' kon weer een naald of 10 naar boven verhuizen, en ook daarna breide ik weer een stukje verder...


Zie, het gaat allemaal nog wel vooruit, al gaat het soms niet hard.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal! Ja, soms liggen dingen maar te liggen..., heel herkenbaar. Maar ik zeg altijd "het kòmt een keer af!"

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige breiwerken!
    Vooral de bovenste vind ik mooi!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op je thistlesjaal blijf ik verliefd, zo prachtig in die hele mooie kleuren wol! Ook je driehoekjes vorderen goed :)
    En die kanten sjaal, daar droom ik al zo lang van om dat eens te maken en telkens moet ik het uitstellen omdat ik opdrachten krijg om te maken, maar ooit komt het er van :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sjaal is prachtig en is al behoorlijk gegroeid. Hopelijk klopt het met de kleuren, best wel spannend. Knap dat je nog afwisselt met de andere projecten, ik zou me kunnen voorstellend dat je er maar aan door wilt breien om het af te zien. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend of het goed gaat komen met de kleuren van de Thistle. Tot nog toe verlopen de kleuren prachtig ten opzichte van elkaar!
    Je driehoekjes en de kantshawl zijn ook prachtig. Wat heb je toch een heerlijke projecten onder handen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!