vrijdag 12 juli 2013

Gekregen


Toen ik laatst mijn merklapboek naar Mieke opstuurde, wilde ze mij er graag iets voor teruggeven. Dat hoefde natuurlijk niet, maar ik vond het wel erg lief. Ze liet me kiezen uit een aantal handwerksels en dit kreeg ik van de week thuisgestuurd. Links zie je twee kleedjes van frivolité, gemaakt zo'n 40-50 jaar geleden door Mieke's tante. Een schattig kreegje met kant en nog wat frivolité garen. Het is geweldig mooi, dank je wel Mieke!



En na de kantklosdemonstratie eerder deze week, kreeg ik nog dit garen toegestopt. Zweeds garen, dikte 40, prima voor mijn kantjes!

10 opmerkingen:

  1. Prachtige dingen kreeg je daar Corina, zo'n mooi handwerk! En met de draad zal je wel weer weten wat te maken denk ik, superfijne mooie kantjes :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk die wederzijdse verwennerij,en zeker wanneer het bij je in de smaak valt.

    Geniet er van!!

    Fijn weekeind!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi deze kantjes van 40 - 50 jaar oud! Het is toch heel bijzonder als iemand je zoiets waardevols schenkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh, nog meer moois gekregen.
    Veel handwerk plezier.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pure verwennerij! Geniet van je prachtige cadeaus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie cadeaus heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zo te ruilen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, zo'n verwennerij. Dat garen heb ik volgens mij ook nog ergens uit mijn kantklos jaren....zal eens gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor dat je zo verwend bent. En die klos garen is perfekt om mee te klossen. Zullen we binnenkort wel weer wat moois van zien? Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kantjes en je hebt heel veel mooie werkjes gemaakt groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!