zaterdag 22 juni 2013

Wie kan ik blij maken met...


Ik ben aan het opruimen, en daarbij kwam ik wat boekjes tegen die ik óf dubbel heb, of het zeer onwaarschijnlijk acht dat ik daar iets mee ga doen. De eerste is deze, van schattige dieren van stof met geborduurde gezichtjes. Muizen, katjes, konijnen ed.


Dan heb ik nog een klein breiblaadje, Diana, A5 maat. Sommige truien zijn hopeloos ouderwets, maar er staan ook nog een paar truien in Iers breiwerk, en die blijven mooi.




Een groter, dikker Burda-blad met breiwerk:


En ook daarin staan een aantal tijdloze patronen, zoals bijvoorbeeld deze:



Dus, heb je belangstelling voor een van deze bladen, mail me, of reageer op dit bericht. Zorg dan wel dat er een manier is om je te bereiken!

3 opmerkingen:

  1. Breien doe ik niet meer dus ga je (helaas) niet van je tijdschriften af helpen. Geweldig die roze trui zoooo jaren 80, ik kom niet meer bij. Eigenlijk zou je dat tijdschrift niet weg moeten doen maar inlijsten *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat dieren boekje vind ik wel super leuk dus mocht ik een kansje maken heel graag
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi,

    Ik zie datr Joke al gereageerd heeft op het dieren boekje, anders had ik graag daarvoor meegedaan. IK vind het ook een superinitiatief, ik ga ook eens kijken wat ik heb, volgens mij ook genoeg om mensen blij mee te maken.

    Veel liefs

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!