zaterdag 4 mei 2013

Zon


Perenbloesem in de ochtendzon. Wat een prachtig weer hebben we nu! Gisteren ben ik de hele dag in de tuin bezig geweest, heerlijk!


Laatst hoorde ik iemand mopperen dat er nu nog niet zoveel bloeit in de tuin - míjn tuin is juist nu op z'n mooist, volgens mij, al heeft elk seizoen z'n charme. Hier volgt het nu in een rap tempo elkaar op. Je krijgt geen tijd om te treuren om een boom die uitgebloeid is, dan staat de volgende in volle glorie te stralen. En ook al moet er nog heel veel gebeuren in de tuin, en heb ik gisteren maar paardebloemlimonade gemaakt en brandnetels gewokt - ik blijf ervan genieten!


En eindelijk weer eens een HAL-blokje af, de eerste van de laatste rij. Een bewerkelijk, maar wel mooi blok, al zeg ik het zelf, het heet, heel toepasselijk Sunburst Panel. Ik weet alleen niet waar de camera de kleur heeft gelaten, want natuurlijk is dit blok net zo rood als de andere. Het patroon is intussen compleet, dus ik kan nu doorhaken tot het klaar is. Nog 8 blokken en de rand...

4 opmerkingen:

  1. Ja, wat heerlijk dat de tuin weer zoveel kleur krijgt, hè? In mijn kleine tuintje staat de sering in knop, de judaspenning is prachtig, er zijn nog tulpen en blauwe druifjes,violen en petunia's geplant, en een bak vol begonia'tjes en er is weer wat rose spul opgekomen waar ik nooit de naam van heb kunnen vinden. de akelei doet zijn best, en ik zie al lupine... kortom: heerlijk, en vooral met een beetje zon...
    Fijn weekend, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je maar wilt zien valt er inderdaad een hoop kleur te beleven,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is de mooiste tijd van het jaar wat de tuin betreft. Al dat ontluikende groen is prachtig, zeker in combinatie met de bloeiende fruitbomen!
    Je HAL-blokje is mooi geworden. Nog even doorhaken en je hebt er een heerlijke deken bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet nu ook van de perenbloesem, maar ook van de bomen bij de buren die boven de heg uitkomen. Paardebloem is heerlijk. Brandnetels heb ik nog nooit iets mee gedaan. Mooi blok heb je gemaakt. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!