dinsdag 28 mei 2013

Verjaardagscadeautje


Toen ik laatst mijn gekantkloste armbandje om had bij mijn schoonmoeder, vond ze 'm wel érg leuk. En gisteren was ze jarig, dus heb ik er voor haar ook een gemaakt, dit keer met groene kralen. Ze was er erg blij mee.


En ze had een armbandje als souvenir van een vakantie meegebracht, maar die was net iets te groot. Ik heb er twee schakels afgehaald, en kon niet laten te proberen daar een paar oorbelhangertjes van te maken. 


Ik heb geen foto meer gemaakt van beide hangertjes, ontdek ik.

Verder is vandaag dag 2 van de bloghop, en kun je allerlei bloemige creaties gaan bekijken bij:


May 28th

3 opmerkingen:

  1. Prachtig armbandje Corina, echt top! Van kantkloswerk ken ik echt niks.Maar op het clubje is er wel iemand die dit doet en ook al juwelen heeft gemaakt ooit!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie armband heel bijzonder gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook een schattig en creatief verjaarscadeau,kan me voorstellen dat je schoonmoeder daar blij mee is.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!