zondag 19 mei 2013

Armbandje


Gisteren, tussen alle lange projecten door, had ik enorm veel zin om iets heel anders te maken, wat ook nog een keer af komt. Van het Kantfestival bracht ik een pakketje mee om een armbandje te kantklossen. Gistermiddag zette ik het op, en vanmiddag op deze zonnige Pinksterdag, ging ik er serieus mee aan de slag, lekker buiten.


Lekker in de zon, vlotte het verrassend rap, eigenlijk. Het is natuurlijk ook een vrij eenvoudig bandje in hele slag. Alleen de kralen er aan doen houdt dan even op, maar dat viel me eigenlijk ook nog wel mee. Voor mij was dit het enige nieuwe dat eraan was, en van tevoren had ik wel aan mijn moeder gevraagd hoe zij dat zou doen.


Het pakketje is van Maaike van Veenendaal, en zij had 'm in diverse kleurencombinaties bij zich. Ik heb niet snel dat ik een patroontje vaker wil maken, maar dit zou best een kandidaat kunnen zijn!

Fijne Pinksterdagen!

5 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!