woensdag 17 april 2013

Groen!


Ik was begonnen om mijn projecten die startklaar liggen bij elkaar te leggen - oeps, alles is groen lijkt het wel! Nou is groen wel een van mijn favoriete kleuren, maar andere herfsttinten vind ik ook mooi. Dacht ik...
Rechts zie je een wollen stof, waar ik een gilet van wil maken, het patroon ligt er bij. De groene bollen acryl vond ik laatst in de uitverkoop bij een lokale wol-/stoffenwinkel, dat moet een gehaakt vestje gaan worden.


Dit moet een groene halsketting gaan worden, van frivolité met kralen...


En groen vind ik altijd een leuke kleur voor een draakje, vandaar deze groen met bruine wol voor Joris, van Zij maakt het. Als ik m'n sok af heb, mag ik hieraan beginnen, heb ik mezelf beloofd...

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren en wat een leuke draak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke projecten heb je uitgezocht! Veel groen maakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie groen/bruine garentjes. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kan je precies mooi beperkten tot 1 werk tegelijk, ik heb dat nog nooit gekund en zal het ook niet meer leren vrees ik. Je hebt allemaal mooie en leuke projecten klaar liggen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!