dinsdag 23 april 2013

Bezig met...


Ik wilde natuurlijk ook iets van frivolité meenemen, en omdat ik even niks had dat makkelijk meenam, stak ik een nieuw bolletje garen in mijn tas, een naald, een haaknaaldje en een schaartje en een boekje van Iris Niebach. Het leuke aan haar ontwerpen is dat het meestal niet uit een hele serie rondes bestaat, maar dat het hele kleedje in 1 ronde gemaakt wordt.


De ringen links vormen straks de buitenrand, de ring rechts het midden. Ik ben er nog wel aan verder gegaan, maar kwam een serieuze fout tegen, dus morgen (of misschien vanavond al wel) maar de schaar erin en de foute boog eruit knippen en vervangen door een nieuwe.


En ik kon het niet laten te beginnen met Joris, het draakje van Zijmaakthet - z'n eerste puntje is klaar. Wel een heel gepierk, maar het lukte wel zoals je ziet.

Morgen nog meer updates...

1 opmerking:

  1. Het lijken mij inderdaad fijne werkjes om mee te nemen, ook geen gezeul met tassen en hobbyspullen. Ik vind het zo knap en mooi wat jij ieder keer laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!