donderdag 14 maart 2013

Draakje en workshop in Bemmel


Dit patroontje wilde ik al heel lang eens maken, en nu vond ik het wel passen in mijn SAL-boek - eindelijk een goede smoes dus! Ik gebruikte Saba 20 garen. Het patroon heet Paprika the Dragon, is van Martha Ess, en is HIER te vinden. Voor het ene kraaltje op spoel 1 koos ik een zwarte (als oogje), de andere gewoon groen. Nu nog verzinnen wat ik nog meer ga maken voor de SAL-pagina van deze maand...

Wil je deze techniek ook leren? Naast de workshop op 6 april  in Delft, geef ik ook op 13 april een workshop in Bemmel (bij Arnhem), van 10.00 uur tot ca. 15.00 uur. Materiaal en lunch wordt verzorgd. Voor meer informatie zie: Workshoppagina of stuur een mailtje naar mijn emailadres (zie rechtsboven op deze pagina).

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!