zondag 24 maart 2013

Cadeautjes en HAL


Hier een paar cadeautjes die ik gisteren voor mijn verjaardag kreeg, twee inspirerende boeken, een vuurschaal en narcisjes, die hun plekje in huis al gevonden hadden voor ik bedacht dat ik een foto wilde maken.

Van de week maakte ik nog een paar HAL-blokjes, dit is nummer 53: Crosses and Stars. De kruisjes zie je niet al te best op de foto, maar ze zijn er echt!


En blok 54: Springtime Shells


En dit betekent dat ik weer een rij van 9 blokken aan elkaar kan gaan zetten en de strook aan de vorige blokken. Dan bestaat de deken uit 6 rijen... nog maar één rij te gaan!

5 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke cadeautjes heb je gekregen.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!

    Hoop dat het een fijne dag was. In ieder geval leuke cadeautjes gekregen!

    Mooie blokjes weer!

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie cadeaus heb je gekregen en wat een mooie blokken heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een gelukkige verjaardagmooie kadotjes heb je gekregen , en je blokken zijn weer zo prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie cadeautjes! Mooie blokken, nog 1 rij? Dat gaat lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!