donderdag 13 december 2012

Lampionnetjes in december


Van mijn moeder had ik een heleboel lampionnetjes gekregen, die hebben ook een hele tijd binnen staan te pronken, maar nu wilde ik toch wel richting Kerst en daar passen wat mij betreft die oranje lampionnen niet bij. En ineens bedacht ik dat ze nog wel een poosje buiten dienst kunnen doen. Ik vlocht ze door het rekje, waar de nu kale clematis niet in staat is de kliko te verbergen. Best geinig zo toch?


Vorige week met de sneeuw was er niks meer van te zien, maar kijk, ze zijn er echt nog! (En gisterochtend sneeuwde het behoorlijk hier, en zoals je ziet, ligt er nog een restje...)


8 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk in de winter. Prima idee om de lampionnetjes buiten nog even een plekje te geven.
    Prachtig gezicht met die sneeuw!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad heel leuk uit.
    Hier geen sneeuw, maar vandaag wel heel koud. bbbrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slimme oplossing voor die enige lampionnetjes, daar kunnen ze nog een hele tijd vrolijk hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. decoratieve oplossing hoor. Leuk zo. Toch een kleurtje in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij zocht er een leuke oplossing voor,
    nee, hier ook geen oranje met Kerst.

    Realiseer me net dat het de hoogste tijd wordt dat ik die grote oranje pompoenen op mijn header ook onderhand eens in de ''GFT bak'' ga gooien;-)
    en er een foto met kerstsfeertje plaats.

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijf het enige plant vinden
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er nog heel gezellig uit zo!
    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk de lampionnetjes buiten dat geeft wat kleur in de kale winter tuin toch
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!