vrijdag 30 november 2012

Boeken


Veel heb ik niet te vertellen, ik brei wel aan Lavinia, maar nu is het gewoon recht, dus daar is niet zo heel veel aan te zien. En ik maak een kerstbalrokjesbestelling, maar daar wil ik pas wat van laten zien als de besteller het ook gezien heeft... Maar omdat Filos toch vindt dat ik achter de laptop hoor (zodat hij op schoot kan...)...


Ik kreeg laatst van een onbekende een mailtje of ik wat handwerkboeken wilde hebben, tja, dan is mijn belangstelling gelijk gewekt! En met dit stapeltje boeken mocht ik naar huis. Het zijn voornamelijk borduurboeken en ik kan niet wachten tot ik ga beginnen aan de SAL (je weet wel, dat boek dat ik heb gemaakt en volgend jaar ga vullen), hier zitten weer leuke patroontjes in voor het boek!

3 opmerkingen:

  1. Daar zitten een paar interessante exemplaren tussen
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke lectuur om door te bladeren en bij te dromen, veel plezier van deze schat aan heerlijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mailtje en boeken zou ik ook wel willen krijgen, hoe heerlijk is dat! Daar kan je weer heel veel inspiratie uithalen :)
    Ben eigenlijk wat jaloers...
    Veel plezier ermee!

    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!