woensdag 10 oktober 2012

WOW: bezig op woensdag


Een echte seizoenstafel heb ik dan niet meer, al die popjes en dieren in een bak laten zitten, vond ik toch ook wel zonde, dus van het eerste dat ik tegenkwam maar een klein herfsttafreeltje gemaakt in de vensterbank.


Want in de tuin nemen de herfsttinten het nu volop over.


Niet alleen met naar rood of geel verkleurend blad, er zijn toch ook nog behoorlijk wat bloemen te vinden.


Asters


Cyclaampjes


En rozen! Deze roos schijnt af en toe een 2e bloei te kunnen doen, vorig jaar hadden we 1 trosje in het najaar, maar nu veel meer dan dat. Prachtig!


De wasmachine staat te snorren, ik hoop nog mooi een wasje buiten te kunnen drogen, maar nu eerst een kop koffie en nog even verder breien aan de Zweedse col, het eind komt in zicht!

Ben je benieuwd wat anderen maken op deze zonnige woensdag? Kijk dan op Esther's Blog!

6 opmerkingen:

  1. Pretty flowers! I like the color of the knitting wool it looks so warm but light weight.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, al die kleur nog in je tuin! Je Zweedse col ziet er heerlijk knuffelig uit. Lekker doorgaan, het wordt al kouder buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is toch ook gezellig een herfstvensterbank! Mooie tuinfoto's , valt mij ook ook dat er nog heel veel kleur is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kleuren van je wol voor de Zweedse col.. wat ontzettend mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem erg gezellig, hoor, je herfsttafel! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem erg gezellig, hoor, je herfsttafel! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!