woensdag 19 september 2012

WOW: overzichtje


Tja, met van alles tegelijk bezig weer. Ik ga nog niet uitleggen wat wat is, dat zie je vanzelf als het af is. Dat grote project schiet aardig op, nog 8 cm breien en een paar rondes haken. Het frivolitéwerkje ben ik in Zweden begonnen en begint nu ook aardig op te schieten. En dat mandje is een quiltproject wat een heel tijd stil heeft gelegen, maar wat ik in de vakantie weer opgepakt heb. En verder brei ik nog steeds aan de Lavinia ook al staat die niet op de foto...


Het kostte wel enige moeite om mijn spulletjes onder de katten vandaan te halen om ze te kunnen laten zien. Kennelijk is mijn handwerkhoekje een heel prettige plek om te zijn...

Wil je zien wat anderen maken op deze woensdag, kijk dan op Esther's Blog!

2 opmerkingen:

  1. Je maakt het spannend met je overzichtje, er beloven weer heel mooie dingen uit je handen te komen!
    die lieve poezels van jou weten gewoon waar jij met liefde gaat zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!