woensdag 8 augustus 2012

WOW: updates


Intussen heb ik ook weer het een en ander gefestonneerd aan de Heart's Desire, hier het blok dat boven het middenblok komt, met mijn eigen toevoeging: het uiltje. Nu ik weer bezig ben, vind ik het ook weer helemaal leuk. Dit blok is nu af, en ik kon het niet laten even uit te leggen wat ik tot nu toe heb:


Een detail van het uiltje:


Het blok onder het middenblok is keurig volgens het origineel, en zag ik als vertegenwoordiger van de plantenwereld, links de gekko voor de reptielen, middenboven de uil voor de vogels - en dan ontbreken natuurlijk nog de zoogdieren - en wat kan dat beter vertegenwoordigen, en lijkt qua vorm ook nog een beetje op de gekko, dan de fret! Het tekenen kostte nog wel wat hoofdbrekens, maar met deze schets ben ik aardig tevreden, en hier ga ik dan ook mee aan de slag:


De kleurtjes liggen klaar, nu alleen nog een keer ervoor gaan zitten om het uit te werken en op de ondergrond te strijken. Als dat weer gedaan is, kan ik weer rustig festonneren 's avonds. Met de stofkeuze ben ik nog steeds blij, ik kan er nog altijd erg van genieten hoe het wordt...


En vanmorgen heb ik al vroeg het 11e blok van de Hobbit geknipt - kan ik vanavond weer lekker paperpiecen op de bank! Hier is een overzichtje van wat er tot nu toe is (klik op het plaatje voor een grotere versie):


Wil je zien wat anderen doen op deze woensdag, kijk dan op Esther's Blog!

4 opmerkingen:

  1. *Slik* wat heb je toch een mooie werkstukken onder handen, echt super! Ik zag je op de blog van Esther, je WOW stond mooi in het rijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wordt je heart's desire, Corina.
    De combi van dat bijzondere groen met het rood vind ik heel mooi. Grappig uiltje ook. Altijd leuk om er zelf iets aan toe te voegen of te veranderen. Doe ik ook vaak, dan is het toch meer 'jouw werk'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heart's desire is erg mooi! Zowel van kleur als natuurlijk het ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!