zondag 26 augustus 2012

Display wandkleed


Al een tijdje zat ik me af te vragen hoe ik kleine kantwerkjes kon laten zien, zonder dat ik een vitrinekastje heb... en ineens bedacht ik dat waar ik vaak een wandkleed heb hangen, ook wel iets neutralers kan, met voldoende mogelijkheden om handwerkjes op te hangen!


Van een stuk stof van ons vouwgordijn heb ik een wandkleed geknipt, daar een donker en een licht vlak op genaaid met de hand. En dan ringen, knopen en stukjes lint toegevoegd om van alles aan te hangen. Het enige wat nu nog mist, is een speldenkussentje, waar veiligheidsspeldjes en simpele kantspeldjes op moeten komen.

En hier hangt het dan, met nog steeds het schilderijtje dat ik in maart kreeg van mijn toen nog niet 2-jarige neefje, en een wat kantwerkjes die op een stapeltje in een schaaltje lagen, klaar om te pakken en te laten zien als iemand ernaar vroeg. Er zijn vast nog wel andere dingen om erop te hangen, maar goed, om even een idee te geven (en zelf een idee te krijgen) van hoe het eruit ziet...


Dus nu nog even inspiratie zoeken voor het speldenkussentje dat er nog op moet...

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en handig idee om je werkstukken te laten zien. Het ziet er ook nog een heel decoratief uit.

    Fijne zondag en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf idee! Vooral voor zulke kleine werkjes een perfect oplossing! Hier zoek ik vaak naar ideeën voor mijn borduurtjes, moet eens kijken wat ik er mee kan! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een erg leuke manier om je kantjes te showen.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend idee, zo kun je alles goed laten zien en het ziet er ook nog eens leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Corina,
    Heel erg mooi, je wandkleed, een goed idee hoor.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk idee! Het ziet er ook prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!