woensdag 18 april 2012

WOW: bezig op woensdag


Afgelopen weekend zijn we er lekker even tussenuit geweest, zondag terug gekomen en maandag bleef mijn zusje (die op die dieren had gepast) nog gezellig een dagje. Dat dagje heb ik gebruikt om een nieuw blok van de Heart's Desire voor te bereiden, dit blok komt boven het middenblok. Kan ik weer lekker festonneren!

Voor wie het niet meer weet, hierboven moet dit blok komen:


Het weekend brachten we door in de buurt van Gerolstein, in de VulkanEifel dus. Bijzonder om de resten van de vulkanische activiteit te zien. We hadden prima wandelweer, dus dat hebben we ook veel gedaan. Hier een paar plaatjes:


Dat die boompjes nog kunnen groeien daar bovenop!


Het leek wel een sprookjesbos, met die zon op de bemoste stenen...


Maar er is natuurlijk ook gehandwerkt, gebreid aan de Wingspan die ik maandag liet zien, maar ook geborduurd aan het kussenovertrek dat ik laatst kreeg:


Dus vandaag ga ik zorgen dat mijn doosje met garens klopt met het HD-blok, zodat ik kan beginnen met festonneren. Het lijkt geen weer te worden voor de tuin, dus daar laat ik het maar bij een paar kleine klusjes, de was moet gedaan, en zo is er nog zat te bedenken. Maar ik wil ook nog achter de naaimachine kruipen, er ligt nog een project van vorig jaar te wachten tot het eindelijk afgemaakt wordt...

Wil je zien wat anderen maken op deze woensdag? Kijk dan op Esther's Blog, waar deze week weer de WOW (Work in progress on wednesdays) georganiseerd wordt.

8 opmerkingen:

  1. Je Heart's Desire wordt erg mooi. Leuke foto's heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en je nieuwe blok ziet er al prachtig uit!
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blokjes worden zo mooi, zo passend bij elkaar.
    Gerolstein..., lang geleden ben ik daar ook geweest. Mooie omgeving hè..? Niet al te ver en toch even heel anders als bij ons!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je blokken. Ook je foto's zijn heel mooi en ik kan me het sprookjes gevoel helemaal voorstellen :-)

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!