maandag 2 april 2012

Creatief weekendje


Mijn zusje was weer hier dit weekend en dat staat meestal garant voor lekker creatief bezig zijn. Het project hier op de foto is van mijn zusje. Gaaf wordt het hè? Het patroon (maar dan wel een beetje anders uitgevoerd) komt uit een Patchwork special, nr 5. Het middendeel is al helemaal klaar, ze is nu vooral druk geweest met het maken van de streepjesrand. Die kan ze nu thuis eraan gaan zetten. Dan komt er nog een roze rand om (die stof die erboven ligt) en dan kan ze gaan dubbelen (voorzien van achterkant en vulling) en dan de klus waar ze het meest naar uitkijkt, het quilten.


Hier nog een combinatiefoto van waar wij mee bezig waren, het haakwerk is ook van mijn zusje, en ze heeft intussen al veel meer kleine vierkantjes, maar die zitten nog niet aan elkaar. Het borduurwerk met de lelies is ook van haar. Kleurtjes passen ook mooi bij haar quilt hè? Onderop ligt een nieuw project van mij, daar laat ik later van de week wel iets meer van zien.

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit die quilt van je zus.
    Jonge wat leuk om steeds te lezen dat jullie zo leuk met elkaar omgaan en samen dezelfde hobby's delen.
    Ik wou dat ik ooit verblijd was met een zusje.
    knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn wel een creatief duo, hoor! Wat een prachtige quilt van je zusje... Trouwens de andere werkjes zijn ook heel mooi! Wat zullen jullie gezellig bezig zijn geweest, maar dat gaat ook alleen maar als je er allebei zo vol interesse voor bent.
    En ik heb zitten turen naar jouw werkje daaronder, maar daar word ik niet zo veel wijzer van. Ik zal geduld moeten hebben totdat je er weer over schrijft...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig iedere keer die weekendjes samen. De quilt vind ik nu al prachtig om te zien.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!