dinsdag 6 maart 2012

Daarheen en weer terug


(There and back again...) de ondertitel van De Hobbit, het boek van J.R.R. Tolkien dat het verhaal vertelt wat vooraf gaat aan In de ban van de Ring. Op het blog Fandom in Stitches loopt een Block of the Month met dit thema vanaf oktober en gelijk sprak me dat aan. Tja, soms moet iets even sudderen, maar nu ben ik er toch mee aan de slag gegaan. En hier is Gandalf de Grijze.


Voor ik aan de slag kon, moesten er wel wat stofjes ingeslagen worden, de basis worden natuurlijk weer de warme kleuren die je van me gewend bent, bruin, groen en zo. De lastigheid was, dat er in deze quilt ook regelmatig kleuren voorkomen waar ik niet zoveel mee heb, blauw, grijs... Dat vond ik best lastig om daar lapjes voor uit te zoeken. Maar nu ik eenmaal bezig ben, vind ik het nog een leuke uitdaging ook.

Het patroon van Gandalf vind je hier: klik.

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!