vrijdag 30 maart 2012

Cottage en tuin


Nu het dan wat minder aangenaam is buiten, heb ik hier eerst maar eens een beginnetje mee gemaakt. Ik heb best wel wat van de kleuren vervangen en daarnaast ook het een en ander aan het ontwerp veranderd, vooral aan het huisje. Ik vond het er wat fabriekerig uitzien, en ik wilde het een meer cottage-look meegeven. Kijk hier ligt het naast het patroon:


In de tuin gaat het intussen lekker. De kippen doen goed hun best:


(Bijna) elke dag twee donkere Marans-eitjes en 1 kleiner licht Brahma-eitje. Hier is een van de marans:


De magnolia begint zelfs al, en dan hebben wij nog wel een laat soort:


En dan de forsythia, die is nu echt op z'n mooist (maar moeilijk te fotograferen met het felle zonlicht van afgelopen week):


De tulpen beginnen al, zoals deze negrita:


Kruisbessen zitten niet alleen al vol blad, ze beginnen ook al te bloeien:


Hmm... nu zal ik maar ophouden, anders ga ik jullie nog vervelen met al die tuinfoto's. Ik geniet daar nu zo van hè, alles wat tevoorschijn komt, dat frisse groen, de prachtige kleuren van alle voorjaarsbloeiers... elk jaar vind ik het weer een wonder!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je het borduurwerkje aanpast aan hoe je het zelf hebben wilt.., ik geef je groot gelijk!
    Ik kan er ook zo van genieten hoe nu alles uitloopt.., per dag zie je het veranderen aan de bomen! Dus je verveelt me niks ...

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GREAT publish and impressive in turn …will bear a try all the tips..Thanks……
    bestdigitalcamerasreview.net

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!