vrijdag 27 januari 2012

TIAS en HAL

Zo, weer een stukje van Jane's TIAS, morgen verschijnt er weer een nieuw deeltje, we schijnen op de helft te zijn...

En weer een stukje HAL, die van vorige week. In het begin haakte ik wat te strak bij dit blok, de tweede helft lijkt beter, maar ik ga het niet opnieuw doen.  Ik had weer een bol op (er ging heel veel garen in deze), maar de volgende ligt klaar, dus ik kan weer verder.


En in de tuin valt er op een zonnige dag als vandaag al weer van alles te genieten. Deze ontdekte ik vanmorgen:


2 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooi wordt ie, maar weet je nu al wat het gaat worden?
    Oh leuk he, de krokussen staan hier ook al open in het park.
    Maar jammer genoeg gaat het volgende week vriezen, ben bang dat ze dan dood gaan.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die tia ziet er nu al zo mooi uit.Maar het lijkt me wel een gepriegel of niet??
    Oooh de krokussen bloeien al bij jullie.Ga ook maar eens onder de sneeuw kijken :))

    een prettig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!