zondag 18 december 2011

HAL samen haak project


Op 'mijn' club Mooi Handwerk zijn we begonnen aan een HAL, een 'haak-a-long', (bijna) elke week verschijnt een nieuw blokje, en uiteindelijk zouden het er 63 moeten worden. Allemaal verschillend. Van de gebeide deken (zie label KAL) heb ik zoveel geleerd. Dat hoop ik nu ook met haken te leren. 


Het eerste blok bleek ook hier weer superlastig, uiteindelijk heb ik die maar even over geslagen. Dus wat je hier ziet is het tweede blok, die ging lekker, en het derde blok heb ik ook maar gelijk gemaakt:



2 opmerkingen:

  1. Grappig.
    En dat gaan allemaal verschillende motiefjes worden ?
    Dan moet je eigenlijk blok 1 ook nog even proberen !?!?!?
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Heb je ook een voorbeeld van hoe die ongeveer gaat worden?
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!