vrijdag 18 november 2011

Sieraden


Ik had zo lekker de smaak te pakken van het frivolité-en, en van m'n zusje mocht ik ook wel eens in haar kralenvoorraad 'winkelen'. Dus een paar patroontjes opgezocht die ik al heel lang wil maken, eerst mijn eigen kralen voorraad doorgespit, en dan uit haar voorraad aangevuld. Nu kan ik deze ketting Cibula (uit Perlnaofe 2) gaan maken, en deze oorbellen:




En nog wat hangertjes. Nu nog even oorbelhaakjes kopen, mijn oortjes verdragen alleen zilveren haakjes, dus daar moet ik nog even achteraan. 


Mijn zusje heeft tijdens mijn speurtocht ook niet stil gezeten, zij maakte deze set voor zichzelf:




en Willeke maakte deze geweldige ketting, met kralen van speksteen door onze vader gemaakt:




Gaaf hè? 


Goed, ik kan in elk geval weer even vooruit met frivolité!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kralen van speksteen en fijn dat jij weer even voort kunt, oorbellen zien er veelbelovend uit op het plaatje
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zelf sieraden te maken. Je moet alleen wel een enorme voorraad kralen hebben!
    Ga je de kralen ook combineren met frivolité?

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kralen van speksteen zijn echt prachtig! Maakt je vader die ook op bestelling?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!